Allround Financieel Administratief Medewerker (m/v) gezocht in omgeving Rotterdam

Allround Financieel Administratief Medewerker (m/v) gezocht in omgeving Rotterdam

 

Pas jij bij ons?

Ben jij een financieel administratief specialist en klaar voor de volgende versnelling? Werk je secuur, ook onder druk en blijf je desondanks flexibel? Heb je een serieuze werkhouding en goed georganiseerde werkwijze? Dan ben jij de geschikte kandidaat voor de functie van Financieel Administratief Medewerker bij Oneway en haar twee winkelbedrijven.

 

Passen wij bij jou?

Oneway is de distributeur van alle benodigdheden die sportieve fietsers verlangen. Met onze exclusieve merken (o.a. Lezyne, Fulcrum, Selle Italia, SQlab) leveren wij producten aan gespecialiseerde fietsenwinkel in de verschillende landen waar wij opereren. Uiteraard worden deze producten ook in onze winkels verkocht. Oneway werkt hard en gedisciplineerd om snel te kunnen klimmen op gebaande en minder gebaande paden. Zo hopen we de top te bereiken en de ultieme beloning te ervaren van snelle en avontuurlijke afdalingen.

 

Wat verwachten wij?

Wij zijn in verband met het vertrek van één van onze collega’s op zoek naar een Financieel Administratief Medewerker, die in staat is ons tempo en onze groei bij te benen. Je bent aantoonbaar financieel administratief onderlegd en kan goed zelfstandig functioneren. Je leert graag van je collega’s en bent niet te beroerd bij te springen waar nodig.

  • Je maakt je nieuwe informatie en systemen snel eigen;
  • Je bent oplettend, zelfstandig en secuur, ook onder hectische en veranderende omstandigheden;
  • Je bent integer en behandelt vertrouwelijke informatie discreet;
  • Je bent communicatief vaardig in zowel de Nederlandse als Engelse taal (woord en geschrift);
  • Minimaal MBO-werk- en denkniveau;
  • 2 tot 5 jaar werkervaring m.b.t. het voeren van een financiële administratie;
  • Goede kennis van MS Office, met name Excel;
  • Goede kennis en ervaring met Exact Globe en Synergy Enterprise is een pré.

 

Wat kun je verwachten?

Je voert grotendeels zelfstandig de financiële administratie van Oneway Distribution en twee winkelbedrijven, bestaande uit:

  • Tijdige en juiste verwerking van inkoop- en verkoopfacturen;
  • Verwerking van bankafschriften;
  • Verwerken en controleren kassaverslagen;
  • Beheer van tussenrekeningen;
  • Crediteuren en debiteurenbeheer incl. bewaking;
  • Het verzorgen van belastingaangiftes en dergelijke;
  • Beheer klantengegevens in CRM-pakket;

Opstellen rapportages en het voorbereiden van maandrapportages en de jaarrekeningen.

Wat bieden wij?
Het betreft een fulltime functie voor 40 uur per week. Je komt te werken op ons kantoor in Capelle aan den IJssel in een jonge, leuke, sportieve en dynamische organisatie. Daarnaast ben je periodiek op locatie werkzaam.

Verder bieden we:

  • Goede primaire arbeidsvoorwaarden;
  • Pensioenregeling met een geringe eigen bijdrage;
  • Een eigen werkplek;
  • Ruimte om mee te denken en bestaande processen te verbeteren;
  • Een gezellige werkomgeving in een professioneel team;
  • Een fiets van de zaak, iedere dag vers fruit en korting op een sportschool abonnement.

 

Interesse?

Stuur je CV en motivatiebrief naar sollicitatie@o-w-d.nl t.a.v. Harm Kruijne. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Harm via 010 – 340 35 00.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *